Obavestenje studentska sluzba

Како би нашли најбоље решење у новонасталој ситуацији и сачували безбедност свих нас, молимо Вас да у наредном периоду обављате комплетну комуникацију са студентском службом путем мејла studentska.sluzba@ict.edu.rs.

Уколико Вам је хитно потребна потврда или било који други вид документације, препорука је да се студенти придржавају следеће процедуре.

Процедура за издавање документације током ванредног стања

1. Студент се слањем мејла са школског мејл налога најављује и образлаже разлог издавања документације, а која му је крајње неопходна – потребно је да се студент најави дан раније како би се организовали у складу са ситуацијом.

2. Референт на основу захтева договара термин када ће студент моћи да дође у Студентску службу како би документацију и преузео.

Важно је да знате да ћемо све уплате, као и остале измене од 20. марта евидентирати када будемо имали физички приступ бази. У међувремену можете нас контактирати путем мејла како би проверили да ли је уплата прокњижена.

НАПОМЕНА: Студентска служба неће радити понедељком и петком у периоду од 11 до 13 часова уколико не буде било захтева по хитном поступку, претходно најављених путем мејла.