Општа обавештења 

Обавештење o конкурсу за пријем студената старијих година у установу студентски центар "Београд" за школску 2020/21. годину налази се у прилогу.
Подсећамо да је, у циљу спречавања ширења вирса Covid 19, обавеза студенaта да прођу дезобаријеру на улазу, да носе заштитне маске, као и да све време боравка у згради одсека држе дистанцу од најмање два метра.
Улазак у домове због предстојећих испитних рокова (априлског и јунског) биће могућ од 11. јуна. Списак студената који је послат Студентском центру налази се у прилогу.

Рок за плаћање четврте рате школарине продужен је до 10.6.2020. године.

Такође, тај рок важи и за плаћање школарине за студенте који се финансирају из буџета, а пријавили су више од 60 ЕСПБ бодова.

Aпсолвентско вече - измена датума

Због ситуације са вирусом Covid19, дошло је до промене датума апсолвентске вечери. Нови датум је 23. јул. 

Уплата прве рате (20€) је до 13. јуна.

Они који се нису до сада пријавили могу то да ураде преко линка: http://bit.ly/ApsolventskoVecePrijava

Такође, апсолвентској вечери могу присуствовати и они који нису са ICT-a.

Кабинет министра без портфеља задуженог за демографију и популациону политику, у сарадњи са Министарством просвете, науке и технолошког развоја и Републичким заводом за статистику, спроводи истраживање о плановима студената у вези са будућим миграционим кретањима, како унутар Републике Србије, тако и ван њених граница, као и о њиховим ставовима о одласку из земље.

Од 1.12.2016. године студенти су у обавези да приликом преузимања Уверења о високом образовању поднесу Захтев за издавање дипломе. Захтев се може преузети у студентској служби или са сајта Школе. Уз захтев је потребно приложити и доказ о уплати 5.000,00 динара на име трошкова издавања дипломе

Уплату извршити на текући рачун Високе ICT школе 840-2026666-90 са позивом на број 80 – број индекса.

ВАЖНО: Студенти који су преузели уверење, а нису до 1.12.2016. поднели захтев за израду дипломе убудуће то могу да ураде најкасније месец дана пре званичног термина доделе диплома за текућу школску годину ермине доделе диплома за текућу школску годину благовремено ћемо објавити на сајту Школе).

Љубазно молимо наше студенте да се придржавају утврђене форме за комуникацију са наставницима путем e-mail-a (правописно исправно, са коришћењем великих и малих слова, са знацима интерпункције, без "ch"=ч, "sh"="ш", "w"=в...).

Студенти се упућују да се наставницима обраћају путем школских е-mail налога. Наставници неће одговарати на е-пошту (e-mail) у којима се студенти нису јасно представили или нису јасно дефинисали проблем или питање упућено наставнику.

Пример:

Поштовани професоре,

Правила коришћења термина консултација дефинисана су у циљу рационалнијег коришћења времена наставника и студената школе.

На сајту и огласној табли школе објављени су термини консултација свих наставника.

Свој долазак на консултације студент најављује наставнику путем e-mailа, најкасније 24 сата пре термина одржавања.

На консултације, по правилу, треба долазити на почетку предвиђеног термина.