Општа обавештења

Појашњење процедуре за бесплатно полагање испита

Студенти ће имати право на две бесплатне пријаве испита након одслушаних предмета у I/II /III триместру у оквиру једне школске године.

Прва бесплатна пријава реализоваће се у првом испитном року након одслушаних предмета у I/II /III триместру (уз услов да студент има остварене предиспитне обавезе) и испити за те предмете аутоматски се пријављују.

Друга бесплатна пријава реализује се када студент први пут пријави испит путем студентског web сервиса (у терминима пријаве испита дефинисаним Календаром рада Школе).

Процедура о комуникацији између студената и наставника

У циљу повећања ефикасности и поједностављења комуникације између студената и наставника, Комисија за квалитет је донела процедуру која би требало да оствари тај циљ. Процедура се односи на већину облика комуникације између студената и наставника:

- студенти добијају одговор на мејлове у року од 48 сати, уколико се ради о техничким питањима (одржавање провера знања, питања у вези наставе, питања везана за материјале са предавања и сл.). На мејлове који се тичу стручних радова (договор око теме, прегледање рада и сл.) одговор ће добити, по правилу, у року од 10 дана;

Обавештење о форми обраћања студената наставницима путем e- mail-a...

Љубазно молимо наше студенте да се придржавају утврђене форме за комуникацију са наставницима путем e-mail-a (правописно исправно, са коришћењем великих и малих слова, са знацима интерпункције, без "ch"=ч, "sh"="ш", "w"=в...).

Студенти се упућују да се наставницима обраћају путем школских е-mail налога. Наставници неће одговарати на е-пошту (e-mail) у којима се студенти нису јасно представили или нису јасно дефинисали проблем или питање упућено наставнику.

Пример:

Поштовани професоре,

Правила коришћења термина консултација

Правила коришћења термина консултација дефинисана су у циљу рационалнијег коришћења времена наставника и студената школе.

На сајту и огласној табли школе објављени су термини консултација свих наставника.

Свој долазак на консултације студент најављује наставнику путем e-mailа, најкасније 24 сата пре термина одржавања.

На консултације, по правилу, треба долазити на почетку предвиђеног термина.

Факултативни предмети – избор и реализација

Студенти Школе могу да изаберу Факултативне предмете. Ови предмети су сви предмети који се не налазе унутар студијског програма на коме је студент, али се реализују у Школи на неком од других студијских програма основних, специјалистичких и мастер струковних студија.

Факултативни предмети имају за циљ да студенима који желе да прошире своја стручна и професионална знања, или имају посебна додатна интересовања за материје појединих предмета, ван њихових студијских програма, омогуће ово допунско усавршавање у нашој Школи.

Приступ курсевима на Е-learning сервису

Школски Е- learning сервис представља систем за интерактивно учење који се користи за реализацију е-курсева из предмета на којима се овај вид наставе комбинује са класичним облицима наставе.
Упис на активне курсеве студенати сами обављају уз договор са предметним наставником. На курс могу да се упишу сви студенти који су пријављени на предмет. Да би се упис обавио, потребно је да сви студенти имају активне школске имејл налоге.

Обавештења

Друштвене мреже

Партнери

cisco akademija @ Visoka ICT
mikroTik akademija @ Visoka ICT

 

oracle akademija @ Visoka ICT
huawei @ Visoka ICT