Општа обавештења | Одсек Висока ICT школа

Општа обавештења 

У периоду од 10.9. (од 8:00 часова) до 12.9. (до 20:00 часова), путем студентског web сервиса, бруцоши треба да пријаве предмете за текућу школску годину.

У периоду од 19. 07. 2021. до 06. 08. 2021. године Канцеларија стручних служби биће отворена у периоду од 10 до 13 часова.

У периоду од 02. 08. 2021. до 20. 08. 2021. године правна служба биће доступна путем мејла marija.jokic.celic@ict.edu.rs и контактом на број телефона 065 669 33 18.

Служба рачуноводства и правна служба радиће сa странкама од понедељка, 23. 08. 2021. године.

Пријава испита за септембарски испитни рок почиње 20. августа у 8:00 часова и завршиће се 28. августа у 23:00 часа.
Рок за измирење целокупне школарине je до 15. августа. 

Пример правилно попуњене уплатнице за школарину можете видети у прилогу.
Самофинансирајући студенти који до 15. августа не измире задужења за школарину до 81000 динара биће блокирани и неће моћи да полажу испите у септембарском испитном року. 
 
Обавештавамо студенте да студентска служба неће радити са студентима у периоду од 19.07. до 27.08., те да своје обавезе у служби одраде најкасније до 16.07. (преузимање потврда о студирању, уверења о дипломирању и сл.). Рад са студентима почиње 30.08., а своја питања током распуста можете поставити путем мејла studentska.sluzba@ict.edu.rs