Општа обавештења | Одсек Висока школа за информационе и комуникационе технологије

Општа обавештења 

Студент може пријавити/одјавити предмет из III триместра најкасније до почетка истог. Пријава/одјава предмета из III триместра може се извршити уз молбу у студентској служби најкасније до 30. марта.

У циљу повећања ефикасности и поједностављења комуникације између студената и наставника, Комисија за квалитет је донела процедуру која би требало да оствари тај циљ. Процедура се односи на већину облика комуникације између студената и наставника:

Студенти основних/спец./мастер струковних студија који нису преузели диплому на свечаној додели у новембру исту могу преузети у студентској служби у следећим терминима:
 

- oд 7. до 11. фебруара;

У периоду од 10. до 15. фебруара студенти основних струковних студија потребно је да измире V рату школарине у износу од 10000 динара.
 

Цена пријаве испита за школску 2021/22. годину износи 800 динара.

Уплату извршити на текући рачун:

АТУСС Београд, Старине Новака 24
Одсек Висока ICT школа, Здравка Челара 16, 11 000 Београд
Сврха уплате: Пријава испита
Број рачуна: 840-2119666-62 са позивом на број 2 – број индекса студента.

У прилогу се налазе предлози листа за кредите и стипендије. 
 
Кандидати су сортирани по абецедном реду и за сваког су приказани основни матични подаци, елементи за за бодовање, укупан број бодова, као и описна порука.  Најнижи број бодова за одобрени студентски кредит је 10,50.
 
Merkle Female Hackathon за студенткиње
Merkle Female Hackathon за студенткиње
Софтверска компанија Merkle ће 11. децембра одржати ''Merkle Female Hackathon'', такмичење у програмирању намењено студенткињама. Такмичење ће бити онлајн формата, а главна награда је пракса у  Merkle  компанији.
  • Студенти који не могу присуствовати колоквијуму услед дијагностикованог вируса Sars CoV 2, потребно је да се јаве помоћнику за наставу (stevan.velickovic@ict.edu.rs) и доставе потврду да су позитивни на вирус Sars CoV2;
  • Помоћник за наставу обавештава предметног наставника да је студент  доставио потврду да је Covid позитиван и да оправдано није у могућности да изађе на колоквијум. Копија имејла се прослеђује студенту.
    Динамика плаћања за основне студије:

    II рата школарине 10000 динара од 10. до 15. новембра
    III рата школарине 10000 динара од 10. до 15. децембра
    IV рата школарине 10000 динара од 10. до 15. јануара
    V рата школарине 10000 динара од 10. до 15. фебруара
    VI рата школарине 10000 динара од 10. до 15. марта
    VII рата школарине 10000 динара од 10. до 15. априла
    VIII рата школарине 9000 динара од 10. до 15. маја
    IX рата (преостали износ преко 93000 динара) од 10. до 15. августа

    На свечаном пријему студената прве године, свим студентима подељени су налози (корисничко име и шифра) за приступ сервисима Школе и активирање школског e-mail налога. За помоћ приликом првог приступа погледајте Упутство за приступ сервисима Школе и активирање e-mail налога.

    Као што је већ раније објављено, сви студенти школе треба да активирају школски e-mail налог приступе сервисима Школе како би били у могућности да користе исте.